Gereformeerde Kerk

Hervormde kerk

100 jarig jubileum

Maandag 14 mei 2018 bestond de begrafenisvereniging 100 jaar. We vierden het 100 jarig bestaan van De Laatste Eer op 25 mei 2018. We hebben met de leden op vrijdagavond een gezellige avond gehad. We werden ontvangen door een aantal leden van muziekkorps Advendo. Er was voor de leden een tentoonstelling Memento Mori van Bote van der Schaaf te zien, die geopend werd door onze voorzitter Adol Braaksma. Verder was er een optreden van Klún en Knoffelhakke in de Gearkomst.

De tentoonstelling was in De Hervormde Sint Petrus kerk in Lioessens op 26 en 27 mei ook nog te bezichtigen voor een breed publiek.

Subsidie

Voor het jubileum hebben we subsidie mogen ontvangen van het 'Old Burger Weeshuis Leeuwarden' en van de 'Rabobank'. We waarderen het enorm dat we deze bijdragen hebben mogen ontvangen om dit bijzondere jubileumfeest mede mogelijk te maken.