Contributie
Het lidmaatschap kost € 15,- per persoon per jaar.
Een gezinslidmaatschap kost € 30,- per jaar (kinderen tot 18 jaar zijn gratis lid).

Mocht er in uw gezinssamenstelling iets veranderen (geboorte, kind wordt 18 jaar, verhuizing),  zou u dit dan schriftelijk of per e-mail door willen geven aan de penningmeester van deze vereniging.

________________________________________________________________
Als je ouders lid zijn van een uitvaartvereniging dan ben je tot je 18e gratis lid van de vereniging. Daarna is lidmaatschapsgeld verschuldigd. Dit wordt geïncasseerd van de rekening die bekend is bij de vereniging (bij de incasso wordt vermeld dat er ook voor een 18+ lid geld afgeschreven is). Op deze manier blijft een 18+'er lid en ontstaat er geen achterstand in betaling van lidmaatschapsgeld. Hiermee wordt voorkomen dat er op latere leeftijd ingekocht moet worden. Het banknummer van de 18+ 'er kan worden gewijzigd door een mail aan de begrafenisvereniging te sturen. Wil je geen lid meer zijn, dan kun je dat schriftelijk of per mail bekend maken aan de vereniging.

Ben je onlangs 18 geworden;
of om een andere reden nog geen lid;
of ben je hier onlangs komen wonen?

Klik dan hier voor meer informatie

Lid worden op latere leeftijd

Natuurlijk kunt je ook lid worden op een ander moment.

Wat dit voor jou betekent kun je vinden in het menu op pagina Instappremie.

Hierin staat overzichtelijk wat de inhaalkoopsom voor je zal zijn wanneer je lid wordt van onze vereniging.

Wanneer je ouder dan 55 jaar bent en je wilt lid worden van onze vereniging, dan kun je het beste even contact zoeken met iemand van het bestuur.

De gegevens van de Bestuursleden staan vermeld in het menu Contactgegevens.

Vanaf het moment dat je lid bent geworden betaalt je jaarlijks de contributie, en wordt bij overlijden het vastgestelde bedrag uitgekeerd.

De keus voor begraven of cremeren staat hier los van.